Mindamellett, hogy egyre fontosabb a cégeknek az átláthatóság és a kommunikáció, vannak olyan tényezők, amiket a vezetőd nem fog megosztani veled. Azonban ez nem újdonság, hisz sok olyan információ van ami csak rá tartozik, esetleg üzleti titoknak minősül és csak bizonyos pozíció felett értesülhetsz róla.
Vannak azonban olyan apróbb dolgok is, amiket azért nem oszt meg veled, mert ez a taktikájának a része. Nézzük, melyek ezek:
Pihenned kéne, menj szabadságra!
Nagyon ritka esetek egyike lehet az, amikor valakinek ilyet mond a főnöke. Én személy szerint még sosem hallottam, hát Te? Természetesen túl fontosak (ilyenkor bezzeg) és nélkülözhetetlenek vagyunk, hát ki végezné el helyettünk a munkát?
Egyedül dönthetek a fizetésemelésedről
…helyett inkább a „nem dönthetek egyedül ezzel kapcsolatban, egyeztetnem kell a vezetőség többi tagjával” mondat szokott elhangzani, amit hosszú-hosszú várakozás követ. Ismerős?
Többet tudsz a munkádról, mint én
Előfordult már veled, hogy a vezetőd elismerte, hogy semmit nem tud arról, amivel foglalkozol? Kétlem.
Nem vagyok alkalmas arra, hogy a vezetőd legyek
Sőt mi több, nem csak hogy a munkával kapcsolatos hanem a saját vezetői képességeit firtató aggályait is kifejezte már neked? Na ilyen nincs!
Ne haragudj, nem veled van a baj
A nagyfokú felelősség, a rövid határidők, a mindenkinek való megfelelés sokszor indulatossá teszi a vezetőket és ennek következményeként nem bánnak mindig megfelelően a munkavállalókkal. Kért ezért már bárki is tőled elnézést?