Cvonline.hu

Külföldiek alakítják a munkahelyüket szerető magyar munkásokat

Nem magyar dolgozók szerepelnek azokon az óriásplakátokon, amelyek a kormány Munkahelyvédelmi Akciótervét hivatottak népszerűsíteni – írja a Népszabadság.

A foglalkoztatási programot óriásplakátokon és hirdetéseken igyekeznek népszerűsíteni Szeretem a munkám! címmel.

 
A kampány célja, hogy megszólítsa a Munkahelyvédelmi Akcióterv nyolc kiemelt célcsoportját, “összességében azokat az embereket, akiknek a válság hatására a legnagyobb veszélybe került a munkahelyük, vagy különösen nehézzé vált az elhelyezkedésük. A kampány teljes összköltsége több mint ötvenhatmillió forint lesz – írja a lap.

A kormányszóvivői iroda a Népszabadság érdeklődésére kifejtette: külföldi reklámarcok alakítják a munkahelyüket szerető és érte aggódó magyar munkásokat.

Népszabadság

 

Cvonline.hu

Találd meg álmaid állását egy kattintásra! Látogass el a www.cvonline.hu oldalunkra és böngéssz a több ezer álláslehetőség között!

Megosztás:

Advertisement